Thursday, June 2, 2011

Ελληνική κοινότητα Mageia


Το Madriva ήταν εξ' απ' ανέκαθεν μια από τις διανομές που μου άρεσαν ιδιαίτερα. Το φόρουμ τους, ήταν πολύ εξυπηρετικό και τα παιδιά εκεί βοηθούσαν αρκετά και ήταν ευγενικότατοι. Χτες μου ήρθε μια ειδοποίηση στο mail μου για την δημιουργία του νέου τους φόρουμ. Είναι ακόμη στην αρχή αλλά είμαι σίγουρος ότι θα πάει το ίδιο καλά. Κατέβασα το iso και το Σ/Κ θα το εγκαταστήσω για να το δοκιμάσω, σε καμία βδομάδα θα σας πω και τις εντυπώσεις μου, αν και είμαι πολύ θετικά προδιατεθειμένος με την συγκεκριμένη διανομή και με την δικτυακή κοινότητα.
Μπορείτε να βρείτε το φόρουμ της κοινότητας εδώ http://www.mageia-gr.org/forum/
Να ευχηθώ καλή τύχη στα παιδιά για την προσπάθεια τους και μακάρι να δούμε και κάτι παραπάνω από μια δικτυακή κοινότητα στο μέλλον.

No comments:

Post a Comment