Thursday, March 17, 2011

Hardware Hacking: Το μεγάλο κάψιμο



Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση κατά την επίσκεψη μου στην SCaLE. Ένα από τα πράγματα αυτά ήταν το hardware hacking και η ενασχόληση του κόσμου με το λεγόμενο Free Hardware.
Στην Ελλάδα το ποιο γνωστό από όλα αυτά είναι φυσικά το arduino για το οποίο πρόσφατα έλαβα πολλές χρήσιμες πληροφορίες από τον Ευστάθιο Χατζηκυριακίδη ο οποίος είναι και από τους Έλληνες που 'το έχουν' σε αυτόν τον τομέα και τον οποίο επί της ευκαιρίας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.
Γνώρισα τα παιδιά του Crashspace και έπαθα την πλάκα μου, Κολλητήρια  μοβ μονόκεροι, τρισδιάστατους εκτυπωτές και arduino για να τους ράψεις στα ρούχα σου η για να φτιάξεις καπέλα που δείχνουν τον μαγνητικό βορρά  Κάψιμο μεν ως ενός σημείου, απίστευτες κατασκευές από την άλλη και πάνω από όλα απίστευτο γέλιο και εποικοδομητική σκέψη. ότι μπορούσες να σκεφτείς, αυτοί μπορούσαν να το κάνουν κατασκευή...
 
Helen South and Leigh Honeywell

Μέσα σε όλα γνώρισα και την Καναδή Leigh Honeywell η οποία είναι μια απίστευτη hacker και ακόμα πιο απίστευτη γυναίκα η οποία είναι γραφτό να γίνει θρύλος. Απίστευτο μυαλό και εφευρετικότητα και το 'είδωλο' της Helen.
Πάντως αν υπάρχουν τίποτα καλοί φίλοι μου εκεί έξω με φράγκα που δεν τους ξέρω, ναι σε εσένα μιλάω ζάπλουτε ανώνυμε αναγνώστη, Θέλω για την Γιορτή μου έναν τρισδιάστατο εκτυπωτή σαν αυτό της φωτογραφίας παρακάτω...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων :-)



2 comments:

  1. όταν σου κάνουν δώρο το Thing-O-Matic θα μου φτιάξεις ένα σαυρίδι της OpenSUSE???

    ReplyDelete
  2. Ωραίο!Η φωτογραφία είναι όλα τα λεφτά!:D :)

    ReplyDelete